אתם בעיצומו של משבר רפואי או טיפולי עם ההורה וצריכים להחליט – איך ממשיכים מכאן?

אתם בעיצומו של משבר רפואי או טיפולי עם
ההורה וצריכים להחליט – איך ממשיכים מכאן?

ההורה חווה ירידה עקבית ומתמשכת בתפקודים וצריך לתת לו עזרה כל הזמן?
אובדי עצות מול הבירוקרטיה והטופסולוגיה ולא יודעים מה קודם?
אמא או אבא לא משתפים פעולה ומסרבים לקבל עזרה או תמיכה בבית?
אין הסכמות בתוך המשפחה לגבי אופי הטיפול בהורה?
קיבלתם המון עצות וטיפים מחברים, חרשתם את הרשת, קראתם אינספור המלצות של מומחים
אבל אין לכם מושג מה מתוך כל עודף המידע העצום רלוונטי עבורכם ועבור ההורה שלכם?

"מפת דרכים"
לטיפול בהורה הקשיש

לפעמים, ללא כל התראה מראש אתם נכנסים לסיטואציה חדשה ולא מוכרת של טיפול בהורה מבוגר. בבת אחת אתם נשאבים לביצוע המון מטלות חדשות, קבלת החלטות והתמודדויות, שאף אחד לא ממש הכין אתכם לכך.

הרבה ילדים שמטפלים בהורים מבוגרים מספרים על אותה מצוקה בדיוק – תחושה שאתם לגמרי לבד בכל הסיפור הזה.
כדי להתמודד עם אי הוודאות ותחושות חוסר האונים והתסכול של בני משפחה מטפלים, פיתחה מענית שלזינגר, מומחית בתחום ניהול טיפול אישי (Care Management) ומייסדת חברת מענית קייר את 'מפת הדרכים לבני משפחה מטפלים'.
מענית קייר מלווה מאות משפחות ישראליות במטרה להקל, להדריך ולסייע להן בניהול הטיפול בהורה מבוגר.

אנו מאמינים שתמיכה בהורינו המזדקנים היא הזדמנות בלתי חוזרת וניתן להפוך אותה לחוויה עוצמתית,
שאינה ממוקדת בבירוקרטיה ובטופסולוגיה.

לפעמים, ללא כל התראה מראש אתם נכנסים לסיטואציה חדשה ולא מוכרת
של טיפול בהורה מבוגר. בבת אחת אתם נשאבים לביצוע המון מטלות חדשות, קבלת החלטות והתמודדויות, שאף אחד לא ממש הכין אתכם לכך.

הרבה ילדים שמטפלים בהורים מבוגרים מספרים על אותה מצוקה בדיוק – תחושה שאתם לגמרי לבד בכל הסיפור הזה. 
כדי להתמודד עם אי הוודאות ותחושות חוסר האונים והתסכול
של בני משפחה מטפלים, פיתחה מענית שלזינגר,
מומחית בתחום ניהול טיפול אישי (Care Management) ומייסדת חברת
מענית קייר 
את 'מפת הדרכים לבני משפחה מטפלים'.
מענית קייר מלווה מאות משפחות ישראליות במטרה להקל,
להדריך 
ולסייע להן בניהול הטיפול בהורה מבוגר.

אנו מאמינים שתמיכה בהורינו המזדקנים היא הזדמנות בלתי חוזרת וניתן להפוך אותה לחוויה עוצמתית, שאינה ממוקדת בבירוקרטיה ובטופסולוגיה.

איך מענית קייר
יכולה לעזור לכם?
בדיוק ככה:

שלב ראשון
אבחון

נקיים פגישה בבית ההורה שמטרתה לשמוע אתכם, בני המשפחה, ולאתר את המצוקות והבעיות אתן אתם מתמודדים בטיפול בהורה. נגדיר את ציפיותיכם מהתהליך וממתן השירותים ונבצע תהליך אבחון והערכה ראשוני שיכלול: הערכת המצב הבריאותי, הרגשי, הסוציאלי והקוגנטיבי של ההורה. העלאת הצרכים של ההורה ונכונותו לקבל עזרה. העלאת צרכים של בני המשפחה. נבחן את מערך התמיכה הרפואי ואת המטפלים העיקריים מבני המשפחה. נגדיר את הנושאים הדורשים התערבות. נגדיר את המשימות לטיפול וקביעת סדר עדיפויות.

שלב שני
הצגת המפה

לאחר 48 שעות נוכל להציג בפניכם "מפת דרכים" ייעודית – תוכנית טיפול מקצועית המתאימה לכם באופן אישי, שתאפשר לכם להיערך לקראת התהליך, לקבל החלטות ולשפר את איכות חייו של ההורה, בהתאם לצורך ולסדר יומכם.

שלב שלישי
יישום ההמלצות

את ההמלצות לתוכנית טיפול תוכלו ליישם באופן עצמאי או להיעזר בשירות 'ניהול טיפול אישי'.

למי זה מתאים?

ילדים שחיים בחו"ל או
במרחק גיאוגרפי ניכר מההורה

אם אתם גרים במרחק רב מההורה, עשיתם רילוקיישן לתקופה זמנית או שאתם חיים שנים רבות בחו"ל, הרי שעבורכם הטיפול בהורה מבוגר מרחוק מאתגר עוד יותר. התמודדות עם המערכות הבירוקרטיות, כשחיים באזורי זמן שונים והצורך לתפעל מרחוק גורמים רבים, לרבות בני משפחה אחרים, עלולים להיות מתישים ומתסכלים. מפת הדרכים תיצור עבורכם מיפוי מלא של נותני השירותים והמענים הרלוונטיים עבורכם, תמליץ על דרכי ההתקשרות הנכונים איתם ובמידת הצורך, נוכל גם ללוות אתכם בכל התהליכים.

מי שמוצא עצמו מטפל
בבירוקרטיה במקום בהורה עצמו

התהליכים הבירוקרטיים, שלרבים מהילדים המטפלים בהורה, הם חדשים ולא מוכרים כלל, גוזלים זמן יקר ערך. לא פעם מגיעים בני המשפחה המטפלים לתשישות נפשית ותסכול בגלל התמודדות מיותרת עם טופסולוגיה בלתי נגמרת. הקושי המרכזי של רבים הוא להבין היכן בכלל מתחילים במסע הבירוקרטי, למי פונים ראשון ואילו אישורים או טפסים יש להגיש. ככל שמצבו של ההורה סיעודי יותר, כך מספר הגורמים שיש לאתר, לפנות ולבקש מענה גדל. מפת הדרכים תייצר עבורכם סדר וארגון במטלות, תחסוך מכם פניות מיותרות לגורמים לא רלוונטיים ותתעדף לכם משימות, כך שיהיה לכם יותר זמן איכות עם ההורה במקום 'בילוי' עם הפקידים.

מי שזקוק להכוונה
וקורס תחת העומס

טיפול בהורה דורש מבני המשפחה המטפלים תפקוד בכמה מישורים במקביל (מג'נגלים..). פעמים רבות הם ממש קורסים מריבוי המחויבויות והצורך לשלב בין קריירה, חיי המשפחה לבין טיפול בהורה ומתקשים לתפקד בשוטף ולקבל החלטות בעת הצורך. בני משפחה רבים מדווחים שהם חיים עם התחושה שאין מי שיכוון אותם ויבצע, באופן מקצועי ואובייקטיבי למצבם האישי ולמצבו של ההורה, סדרי עדיפויות ויגדיר תהליך מובנה 'שיסדר להם את הראש'. זו המטרה של מפת הדרכים. לסדר את הראש.

מי שזקוק להערכת
מצב מקצועית

קיימים מקרים בהם אין הסכמה בין האחים לגבי הדרך הנכונה של הטיפול בהורה שמייצרים מתחים נוספים, תסכול, כעס ולעיתים מתפתח משבר נוסף על המשבר הטיפולי הקיים. לעיתים בני המשפחה המטפלים נמצאים כל כולם בתוך הבירוקרטיה וההתרוצצויות אחרי עוד טופס ועוד אישור וקשה להם לקבל החלטות מושכלות. ובטיפול בהורה נדרש כל העת לקבל החלטות – לבד או בשיתוף בני משפחה אחרים וגורמי מקצוע. מפת הדרכים היא כלי תומך לקבלת החלטות, מבוסס על אבחון אובייקטיבי ומקצועי שמסייע לבני המשפחה, על דעותיהן השונות, להגיע לדרך פעולה נבחרת ורלוונטית.

או לכל
מי ש...

מרגיש שהוא לא היה רוצה לפספס את התקופה האחרונה של ההורים, ולהעביר אותה עם הרבה רגעים טובים, קרובים ומשמחים ולא רק בטיפול מתסכל ובירוקרטיה.

אודותינו:

"תמיכה בהורינו המזדקנים היא הזדמנות בלתי חוזרת
וניתן להפוך אותה לחוויה עוצמתית,
שאינה ממוקדת בבירוקרטיה ובטופסולוגיה."

נעים להכיר, מענית שלזינגר.

עובדת סוציאלית (BA) ובעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA).
קרוב ל-30 שנה אני מקדישה את זמני למתן שירות, פתרון בעיות,
תמיכה רגשית וסיוע לקשישים, לאנשים עם מוגבלויות ובמיוחד לבני משפחותיהם.
ליוויתי מאות משפחות במצוקה, זכיתי לקבל מהן אמון
ואני שואבת סיפוק עצום מהיכולת לסייע להן בשעותיהן הקשות.

אני מאמינה שתמיכה בהורינו המזדקנים היא הזדמנות בלתי חוזרת
וניתן להפוך אותה לחוויה עוצמתית, שאינה ממוקדת בבירוקרטיה ובטופסולוגיה.
במהלך שנות עבודתי עסקתי במגוון תפקידי ניהול בתחום
שירותי השמה של מטפלים לקשישים בחברות המובילות בישראל, והתמחיתי בתחום זה.

לאורך כל הקריירה המקצועית שלי שאפתי לאתר וליישם דרכים חדשות,
שיקדמו את עולם השירותים הסיעודיים ויהפכו אותו למקצועי יותר, יעיל, רגיש והוליסטי.
בין הפרויקטים הרבים שהובלתי ניתן להזכיר “שכונות תומכות” ו”מוקד לחצני מצוקה”
שבמסגרתם יושמו 
ערכי עצמאות וכבוד המטופל כמטרות ומסירות ואמפטיה, כגישה.

לפני 7 שנים הגעתי להבנה עמוקה שיש צורך חזק ובלתי מסופק לשירות ממוקד,
אישי, הרואה את מצוקת בן המשפחה המטפל במרכז ומסייע בטיפול השוחק,
ולפעמים המתסכל, בהורה מבוגר או חולה. עם תובנות אלו הקמתי את חברת
מענית קייר המעניקה ללקוחותיה מענה מקצועי ומקיף
לניהול טיפול בהורה המזדקן 
ותמיכה רגשית בו ובמשפחתו.

השירות ניתן באמצעות צוות מנוסה של אנשי מקצוע, גרונטולוגים,
עובדים סוציאלים ואחיות הדואגים בראש ובראשונה לכם ולכל צרכי ההורים שלכם.

נעים להכיר, מענית שלזינגר.
עובדת סוציאלית (BA) ובעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA). קרוב ל-30 שנה אני מקדישה את זמני למתן שירות, פתרון בעיות, תמיכה רגשית וסיוע לקשישים, לאנשים עם מוגבלויות ובמיוחד לבני משפחותיהם. ליוויתי מאות משפחות במצוקה, זכיתי לקבל מהן אמון ואני שואבת סיפוק עצום מהיכולת לסייע להן בשעותיהן הקשות. אני מאמינה שתמיכה בהורינו המזדקנים היא הזדמנות בלתי חוזרת וניתן להפוך אותה לחוויה עוצמתית, שאינה ממוקדת בבירוקרטיה ובטיפסולוגיה. במהלך שנות עבודתי עסקתי במגוון תפקידי ניהול בתחום שירותי השמה של מטפלים לקשישים בחברות המובילות בישראל, והתמחיתי בתחום זה. לאורך כל הקריירה המקצועית שלי שאפתי לאתר וליישם דרכים חדשות, שיקדמו את עולם השירותים הסיעודיים ויהפכו אותו למקצועי יותר, יעיל, רגיש והוליסטי. בין הפרויקטים הרבים שהובלתי ניתן להזכיר “שכונות תומכות” ו”מוקד לחצני מצוקה” שבמסגרתם יושמו ערכי עצמאות וכבוד המטופל כמטרות ומסירות ואמפטיה, כגישה. לפני 7 שנים הגעתי להבנה עמוקה שיש צורך חזק ובלתי מסופק לשירות ממוקד, אישי, הרואה את מצוקת בן המשפחה המטפל במרכז ומסייע בטיפול השוחק, ולפעמים המתסכל, בהורה מבוגר או חולה. עם תובנות אלו הקמתי את חברת מענית קייר המעניקה ללקוחותיה מענה מקצועי ומקיף לניהול טיפול בהורה המזדקן ותמיכה רגשית בו ובמשפחתו. השירות ניתן באמצעות צוות מנוסה של אנשי מקצוע, גרונטולוגים, עובדים סוציאלים ואחיות הדואגים בראש ובראשונה לכם ולכל צרכי ההורים שלכם.

מענית שלזינגר

מומחית בתחום ניהול הטיפול
Care Management

רוצה להתייעץ לגבי הטיפול בהורה שלך?

הלקוחות מספרים ש...

5/5
מדוע ההשקעה הכספית במענית קייר
מצדיקה את עצמה יום-יום, שעה-שעה?
אפרים פורטיס
תל אביב
5/5
"מענית שלזינגר הפכה
להיות חלק מהבית
הזה"
מגלי ברוש
לוזית
5/5
"בזכות מענית קייר
יכולנו לחזור ולהיות הבנות של אמא"
יהלי הררי
תל אביב
5/5
"מה שחשוב...
זה שבן אדם מוכן לשמוע
ונותן לך לדבר ולשפוך את כל
מה שיש לך על הלב
. "
אסתר אייל סולסקי
רמת השרון
5/5
"לא יכולתי להתמודד עם כל כך הרבה דברים
וברוך במצב כזה קשה.
פניתי לעזרה למענית, היא באה אלינו
היא דברה איתנו, רשמה כל מה שצריך,
היא אמרה שאני לא צריכה לדאוג
שהיא תעשה את העבודה המשרדית והכל
היא לקחה על עצמה את הכל.
טלפונים, בירוקרטיה, מילוי טפסים,
והכול באופן מיידי. "
לילי רבין
רחובות
5/5
" היא קודם כל, באה כל שבוע לשיחה!
לראות מה המצב מול אבא
ולראות מה המצב מול אמא
וגם איתנו יצרה קשר.
ברגע שמענית נכנסה היא מיד השרתה עלינו
ביטחון, מקצועיות ורוגע. "
תמי ווטרמן
תל אביב
5/5
" כתוצאה מהפעילות של מענית
בעלי מקבל את הביטוח הסעודי
שמגיע לו
. "
יהודית לוי
הרצליה

מטפלים בהורה מבוגר וקורסים תחת העומס?
רוצים להתייעץ לגבי ההורים שלכם?

רשום שם, טלפון ומייל
ונציגה מהצוות תחזור אליך תוך 24 שעות.

*לקוחות שליוויתי מעידים ש"מפת דרכים" שינתה להם לחלוטין את התהליך, ולטובה.
זה הזמן לבדוק איך נוכל לעזור גם לך, להורה הקשיש ולכל המשפחה.

שינוי גודל גופנים